Legjobb Online munkák

Legjobb internetes pénzkereseti lehetőségek,otthoni munkák gyüjteménye legjobb otthoni munka: Carbon Credit mint Üzlet 4 : Te,hogyan??

2010. november 25., csütörtök

Carbon Credit mint Üzlet 4 : Te,hogyan??

Most megtudod hogyan vehetsz részt TE is a nemzetközi Carbon Credit kereskedelemben magánszemélyként.
Tulajdonképpen pont úgy, ahogyan velem is mindez megtörtént.
Nemrégiben meghívást kaptam egy magyar hölgytől arra, hogy együtt dolgozzunk a nemzetközi Carbon Credit kereskedelemben egy dán vállalattal. Elég futurisztikusnak tűnt a dolog, de mivel éppen kerestem egy komoly üzletet, amivel tényleg tudok pénzt keresni utána jártam a dolognak.
Elsőként az ajánlat valóságtartalmát vizsgáltam meg. Jelen helyzetben a környezetvédelem a legjobb trend. A klíma mindenkit érint, mindenki szeretné a változásokat.
A független befektetési tanácsadók mind azt jelzik, hogy a Carbon Credit jó üzlet. Megnéztem Al Gore videoját, aki köztudottan az első dollár millomosa ennek az iparágnak, és nem is kellett több rábeszélés, igen én is ebben az üzletágban akarok dolgozni, ha lehet.
De mi is az a Carbon Credit? Sokat foglalkoztam ezzel a kérdéssel, rövid összefoglalóját az előző videóban hallhattad. Végül is megértettem, hogy a zöldfarmok úgy tudnak előállítani energiát, hogy közben nem szennyezik a légteret, ezért az ENSZ Carbon Creditekkel jutalmazza őket, melyeket értékesíthetnek és így többletjövedelemhez juthatnak ezek a vállalatok.
Az is világos lett a számomra, hogy összesen 80%-kal kell csökkentenünk a káros anyag kibocsájtást a légteret szennyező vállalkozások tevékenységének korlátozásával. Ez óriási igényt jelent majd a Carbon Credit piacon, mert közben kiderült, hogy a „bűnöket”, a kiadott kvótán felüli kibocsájtást kizárólag a Carbon Creditek megvásárlásával lehet majd ellentételezni. Ez is megerősített abban, hogy a Carbon Credit nagy üzlet.
Fontos szempont, hogy mennyire tervezhetek hosszútávra. Hát nem sokat kellett gondolkodnom. A technológiai váltás időtartamára szól ez az üzlet, tehát az elkövetkező 50 év az biztos. Barátnőm szerint még az unokáink is dolgozhatnak majd a változásokért.
Ez nem egy divathullám.
Ezután megvizsgáltam a céget, mert azt már előző életemből is tudom, hogy nem mindegy, milyen cégnél és kikkel dolgozom együtt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése